Engagera dig!

Ideellt engagemang är en förutsättning för att Kulturcentrum Ebeneser ska kunna vara en attraktiv kulturell mötesplats och kulturscen. Det finns många sätt att engagera sig inom vår verksamhet:

• Som medlemsförening och återkommande arrangör
  • Som aktiv i någon av våra medlemsföreningar
  • Som kulturutövare
  • Som arrangör
  • Som annan ideell aktör
  • Som volontär inom kulturverksamheten

Vill du vara delaktig på något sätt i verksamheten? Ta kontakt med oss!

Bli medlem som ideell förening med kulturverksamhet!

Är ni en ideell förening med kulturverksamhet – verksam i Luleå och Norrbotten som återkommande vill arrangera kulturevenemang i Kulturcentrum Ebeneser? Ansök om medlemskap i Kulturföreningen Ebeneser!
Fyll i detta formulär: https://forms.office.com/e/jRXn3idtAH
Kontakta oss på 0920-40 83 00 eller post@ebeneser.nu för mer information.

Testa på att vara kulturvolontär!

Att vara volontär hos oss är ett roligt sätt att vara en kugge i ett större evenemang. Du engagerar dig ideellt i en kulturell och kreativ miljö med tydliga uppgifter efter introduktion av oss. På köpet får du en massa kulturella upplevelser och träffar nya vänner. Du kommer att träffa våra fantastiska arrangörer och ett härligt gäng av varierande publik och besökare.

Anmäl intresse genom Volontärbyrån – så återkopplar vi!

Till Volontärbyrån

Kulturcentrum Ebeneser
Skomakargatan 23, 972 31 Luleå

Kulturföreningen Ebeneser